Microsoft Store’daki en popüler ücretsiz uygulamalar

Windows işletim sistemli cihazların uygulama mağazası Microsoft Store’da çok sayıda uygulama sizi bekliyor. Bu yazıda Microsoft Store’a göz atıyor ve en çok tercih edilen ücretsiz uygulamalara yer veriyorum.

Eğer Microsoft Windows işletim sistemine sahip bir bilgisayar kullanıyorsanız, kullanacağınız programları büyük çoğunlukla hâlâ ‘exe’ uzantılı olarak geleneksel metotlarla yüklüyorsunuz demektir. Çünkü bir çok program hâlâ bir ‘setup’ dosyası çalıştırarak yüklenebiliyor. Bu mantık zamanla değişime uğrasa da maalesef yenilikler hızla kabul görmüyor.

Microsoft Store uygulamalarına alışmanın vakti


Microsoft’un Windows 10 işletim sistemindeki uygulama mağazası Microsoft Store üzerinden de uygulamalar yüklenebildiğini birçoğunuz biliyorsunuz. Her ne kadar Apple’ın uygulama mağazası kadar geniş bir kataloğa sahip olmasa da, Windows 10 işletim sistemli bilgisayarınızda yavaş yavaş Microsoft Store uygulamalarına alışmanın vakti geldi de geçiyor bile.

Çok sayıda uygulama sizi bekliyor


Bu yazıda Microsoft Store’a göz atıyor ve burada en çok tercih edilen ücretsiz uygulamalara yer veriyorum. Seçenekleriniz bu kadar değil elbette, yazımın sonunda yer alan bağlantıyı kullanarak, Microsoft Store üzerindeki sayısız uygulamaya göz atabilir ve ilginizi çekenleri hemen bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Şimdi gelin, Microsoft Store’daki en popüler ücretsiz uygulamalara giriş yapalım.


Yorumlar