General Mobile GM 20 Pro ile PUBG Mobile New Era oynadım | GM 20 PRO PUB...

General Mobile GM 20 Pro kutu açılışını yayınladıktan sonra PUBG oyun testi konusunda sizlerden yoğun istek aldım. 

Oyunlarla pek aram olmamasına rağmen sizleri kırmak olmazdı. Ben de telefona hemen PUBG Mobile New Era yükledim ve kafasını gözünü kıra kıra oynamaya çalıştım. 

Amacım, GM 20 Pro'nun PUBG Mobile oynarken takılıp takılmadığını göstermekti. Bunu da başardım sanıyorum. Gelin hep birlikte izleyelim, beğenelim, yorumlayalım, sevdiklerimizle paylaşalım.

Bu arada kanalım 1000 aboneye doğru gidiyor. Bu noktada sizlerin desteğine ihtiyacım var. Kanalıma abone olursanız ve arkadaşlarınızla da kanalı ve videoları paylaşırsanız minnettar kalırım.

General Mobile GM 20 Pro ile PUBG Mobile New Era oyun testini aşağıdan izleyebilirsiniz:

Yorumlar