Kitap: Bana Yalan Söylediler - Seth Stephens-Davidowitz

"Bana Yalan Söylediler" adlı bu kitap, "İnternet ve Gerçek Yüzümüz" alt başlığına sahip. Seth Stephens-Davidowitz tarafından kaleme alınan #kitap, insanların kendileriyle ilgili söyledikleri pek çok şeyin doğru olmadığını verilerle örneklendiriyor. 



YouTube kanalımda başlattığım kitap tavsiyeleri bölümünde, Koç Üniversitesi Yayınları yayımlanan "Bana Yalan Söylediler" adlı kitabı inceledim.

Seth Stephens-Davidowitz tarafından kaleme alınan ve "İnternet ve Gerçek Yüzümüz" alt başlığını taşıyan "Bana Yalan Söylediler" adlı kitabı inceledim.

bu kitap, insanların kendileriyle ilgili söyledikleri pek çok şeyin doğru olmadığını verilerle örneklendiriyor.

Kitabın yazarı Seth Stephens-Davidowitz, Amerikalı bir veri bilimci ve ekonomist. Pensilvanya Üniversitesi’ne bağlı Wharton School’da (Vortın Sıkul)ders veriyor ve yazıları New York Times’ta yayımlanıyor.

Yazar, verilerden yola çıkarak insanların söyledikleriyle yetinmek zorunda olmadığımızı ortaya koyuyor. İlk baskısı 2018 yılında yapılan 251 sayfalık bu kitabı Ferit Burak Aydar dilimize kazandırmış.

Bana Yalan Söylediler adlı kitabı değerlendirdiğim videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz:


Yeni videolardan haberdar olmak için kanalıma abone olmayı ve videoları beğenmeyi unutmayın!
Sosyal medyada lütfen beni takip edin:

Yorumlar