Windows 11’e geçişte neler yaşadım

MELİH BAYRAM DEDE

Birçok kişinin yeni tanışacağı bu işletim sistemini ben aylardır test kullanıcısı olarak deneyimliyorum. Bu yazıda, Windows 11’e geçerken neler yaşadığımı sizlerle paylaşmak istedim. Microsoft’un Windows Insider adlı bir kullanıcı deneyim programı var. Bu programa üye olanlar, Windows işletim sistemlerinin kullanıma sunulacak yapılarını önceden deneyimleme ve olası hataları bildirerek katkı verme fırsatına sahip oluyorlar. Windows Insider programına bilgisayarınızın Ayarlar bölümündeki Windows Update sekmesinden erişebilir ve üye olabilirsiniz.

Deneme sürümü için üç farklı kategori var

Windows Insider programında yer almak çok keyifli. Çünkü Windows işletim sistemine gelen ve birçok kişinin görme şansı olmadığı bir deneme sürümünü kullanmanın heyecanını yaşıyor, yenilikleri ilk keşfedenlerden olmanın hazzını sürüyorsunuz. Windows Insider’da Geliştirici Kanalı, Beta Kanal (Önerilen) ve Sürüm Önizlemesi olmak üzere üç farklı kategori var.

Teknik detaylara hâkim değilseniz denemeyin

Eğer teknik konulara hâkim değil ve kendinizi bilgisayarınızda deneme sürümünden kaynaklanabilecek sorunlar çıktığında çözebilecek yeterlilikte görmüyorsanız, Windows Insider’a üye olmamak sizin için daha doğru olabilir. Çünkü iş için kullandığınız bilgisayarda Windows Insider programını kullanmak, olası sorunlar nedeniyle iş akışınızı olumsuz etkileyebilir.

Yorumlar