Togg’un Bursa Gemlik’teki fabrikasını ziyaret ettim

 


MELİH BAYRAM DEDE

Geçtiğimiz günlerde Togg’un Bursa Gemlik’teki fabrikasını ziyaret ettim ve üretim faaliyetlerini yerinde gözlemleme fırsatı buldum. Bu videoda o gün neler yaşandığını sizlerle detaylı olarak paylaşmak istedim.

Fabrika içine girdiğimizde, son derece modern bir üretim tesisiyle karşılaştık. Yetkililer, servis araçlarıyla üretimin mümkün olan tüm aşamalarını bize göstermeye çalıştı.

Arada molalar verildi ve araçlardan inerek, çalışmaları yakından görme, fotoğraf ve video çekme fırsatı bulduk.

Togg’un merkezi Kocaeli Gebze’deki Bilişim Vadisi’nde. Bunun dışında Ankara’da Togg Teknoloji Araştırma Merkezi, Stuttgart’ta da Avrupa ofisi mevcut.

Togg, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği girişimiyle beş ortaktan oluşan bir konsorsiyum. Bu ortaklar, Anadolu Grubu, BMC, Turkcell, Zorlu Holding yani Vestel ve TOBB.

Togg’da 2660’ı aşkın çalışan var. Toplam çalışanların yüzde 26’sı kadın. Togg bu oranı yüzde 30’a çıkarmayı hedefliyor.

Bize verilen bilgiye göre kampüs, üretim kapasitesi 175 bin adede ulaştığında toplam 4 bin 300 kişiye istihdam sağlayacak.

Togg’un bir sonraki modeli C-Sedan 2025’te piyasada olacak. 2030’a kadar 5 farklı model çıkmış olacak. 2026’da C-X Coupé, ardından B-SUV ve MPV modelleri pazarda olacak. Yeni modellerle Avrupa’ya ihracat da başlayacak.

Togg Fabrika Gezisi videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz:


Yeni videolardan haberdar olmak için buradan kanalıma abone olmayı ve videoları beğenmeyi unutmayın!

Yorumlar